נרשמת בהצלחה.
מייל אישור ממתין לך בתיבת המייל(נא לבדוק גם בספאם).
יש ללחוץ על הקישור במייל זה להשלמת תהליך ההרשמה
הנך כבר רשום לאתרנו עם כתובת מייל זו.
התחבר או שחזר סיסמא
הסיסמאות לא שוות

מצטרף חדש

פרטיך עודכנו בהצלחה!
לא ניתן להרשם על כתובת מייל זו
משתמש קיים

כניסת חברים

ברוך הבא, התחבר כדי להתחיל

שחזור סיסמה

שכחת את הסיסמה? אנחנו נצור לך סיסמה חדשה
הפרטים נשלחו לכתובת המייל שלך.
לעיתים גם הודעות סטנדרטיות נכנסות לתיבת הספאם, בדוק גם אותה.
לא נמצא משתמש הרשום בכתובת מייל זו

תקנון

 

תקנון המועדון  

 

1.  מועדון הצרכנות " בטר ביזנס – BETTER BUSINESS " מנוהל על ידי חברת סטייל ניהול והפעלת מועדוני לקוחות בע"מ ו/או מי מטעמה (להלן: "הנהלת המועדון").

תקנון זה נועד להסדיר את הכללים על פיהם מתנהל מועדון הצרכנות " בטר ביזנס – BETTER BUSINESS " (להלן : "המועדון" ) והינו מהווה חלק בלתי נפרד מתנאי ההצטרפות של לקוח החבר במועדון והוא נועד להסדיר את הכללים על פיהם מתנהל המועדון.

2.  הפעילות והקניה באתר המועדון www.betterb.co.il  ( להלן : " האתר " ) כפופים לתנאים המפורטים בתקנון זה. רכישת שירות, או מוצר ו/או הסתייעות בשירותי האתר באתר מעידה על הסכמת החבר לתנאים הכלולים בתקנון זה.

3.  חבר המצטרף למועדון מקבל בכך על עצמו את כללי  תקנון זה על כל תנאיו, הטבותיו, וסייגיו ומתחייב לפעול על פיו. כל חבר מועדון ייחשב כמי שקרא והסכים להוראות תקנון זה.

4.   האמור בתקנון זה מתייחס באופן שווה לבני שני המינים והשימוש בלשון זכר נעשה מטעמי נוחות.


הצטרפות כחבר במועדון

3.   כל עוסק קטן ו/או בינוני כהגדרתו וסיווגו בהתאם לכללים הנהוגים במשרד הכלכלה זכאי להצטרף למועדון. הנהלת המועדון שומרת לעצמה את הזכות לסרב לאשר רישומו של לקוח כחבר במועדון מכל סיבה שהיא ולפי ראות עיניה בלבד וללא חובת הנמקת הסירוב.

4.   כל אדם המחזיק כרטיס מועדון, הינו חבר מועדון, החל מיום קבלת הכרטיס ו/או הצטרפותו למועדון

(לפי המוקדם), כל עוד מילא חבר המועדון את טופס ההצטרפות למועדון ופרטיו נקלטו במשרדי הנהלת המועדון (להלן: "החבר").

5.   האחריות למילוי טופס ההצטרפות ועדכון הפרטים הנכונים הינה של החבר ולא תישמע כל טענה    כלפי הנהלת המועדון בגין אי קבלת הטבות המועדון.

6.  הזכאות להנחות והטבות בגין החברות במועדון ולביצוע פעולות באתר הינו מיום קבלת הכרטיס ו/או הצטרפותו למועדון ו/או תשלום דמי החבר במועדון (להלן: "תקופת הזכאות") ובתנאי שהחבר משלם דמי חבר ככל שהחליטה על כך הנהלת המועדון, בכפוף לסעיף 4.

7.  דמי החברות יהיו ניתנים לשינוי על ידי הנהלת המועדון בכל עת ולפי שיקול דעתה הבלעדי (להלן: "דמי חבר").

8.  בכפוף לאמור בתקנון זה, הנתונים האישיים והעסקיים אותם ימסור החבר בטופס ההצטרפות, ישמשו את הנהלת המועדון לצורך פנייה אליו בעת הצורך וכן לצורך תפעול שוטף של המועדון.

9.   יובהר כי בהתאם לחוק הגנת הפרטיות, תשמ"א-1981, חתימה ו/או אישור על טופס ההצטרפות מהווה הסכמה לקבלת חומר פרסומי מהנהלת המועדון ו/או מי מטעמה באמצעי המדיה השונים.

10.  כמו כן, חבר שחתם על טופס ההצטרפות למועדון ו/או אישר את תנאי התקנון באתר ייחשב כמי שהסכים שכל מידע הנאסף ונצבר לגבי החבר וכל נתון שיופק על סמך ניתוח המידע יועבר להנהלת המועדון ויחשב לקניינה של הנהלת המועדון אשר תשמור מידע זה בנאמנות כמאגר מידע רשום על פי חוק. המידע ישמש את הנהלת המועדון לקידום פעולותיה אשר כוללות שיתופי פעולה עם גופים אחרים באופן ששימוש במידע הנ"ל לא ייחשב פגיעה בפרטיות. עוד מוסכם שהנהלת המועדון תוכל לעשות  במידע זה שימוש שיווקי ו/או אחר לרבות שיתופי פעולה עם גופים אחרים וחבר המועדון מוותר בזאת על כל טענה על פי כל דין בגין שימוש במידע כאמור.

11.  ככל שחבר המועדון יתנגד לשימוש בפרטים ובנתונים כאמור רשאי לדרוש בכתב מהנהלת המועדון כי שמו והמידע  הנוגע אליו יימחקו ממאגר המידע שברשות הנהלת המועדון ו/או לא יימסר לאדם או לאנשים מסוימים. בנוסף רשאי החבר לדרוש בכתב מהנהלת המועדון להסיר עצמו מרשימת הדיוור של המועדון. הנהלת המועדון מתחייבת לטפל בדרישת הלקוח תוך 30 יום מיום קבלת הודעת החבר כאמור במשרדה.

 

הטבות המועדון בכלל והמוצרים והשירותים המוצעים באתר בפרט

12.   בנוסף למידע הנוגע לפעילות המועדון, מציע המועדון בכלל ובאתר בפרט למכירה מוצרים ושירותים מטעמם של ספקים ובתי עסק שונים. למועדון הזכות הבלעדית להוסיף, לגרוע מהמוצרים ו/או השירותים המוצעים, לקבוע הגבלות בעניין הכמות המוצעת לגביהם וכיו"ב, לרבות שינויי מחיר, בכל עת וללא מתן הודעה מוקדמת.

13.   ליד המוצרים והשירותים המוצעים למכירה בכלל ובאתר בפרט יופיעו, ככל שניתן, פרטיהם, לרבות תיאורם, עלויותיהם, זמני אספקה, דרכי תשלום, הגבלת כמויות ומלאי למכירה, וכן פרטי הספק/בית העסק עמו מתבצעת העסקה. המעוניין לבצע רכישה אף מוזמן לפנות לספק הרלבנטי לשם קבלת כל מידע נוסף.

14.   במקרים בהם קיים תקנון נוסף למוצר ו/או שירות מסוים, יהיה התקנון הנוסף תקנון קובע, בכל מקרה של סתירה בין האמור בו לבין האמור בתקנון זה.

15.   המוצרים ו/או השירותים והמחירים המופיעים באתר הינם בתוקף לגבי מלאי המוצרים הקיים.

16.   מובהר בזאת, כי המוצרים ו/או השירותים המוצעים במסגרת המועדון בכלל ובאתר בפרט, האחריות להם, לאספקה, לביצוע, לאיכות לטיב ולעמידות - חלה על הספקים ו/או בתי העסק וכי המועדון לא יהיה אחראי להם ואין בהצגתם באמצעי המועדון בכלל ובאתר משום המלצה ו/או הבעת דעה לגבי אופיים של המוצרים, תכונותיהם, טיבם וכיו"ב.

17.   הצילומים בכלל ובאתר בפרט מיועדים להמחשה בלבד ואין לראות בהם תיאור מחייב של המוצר הנרכש.

18.   ההטבות הינן אישיות אינן ניתנות להעברה, ניתנות למימוש ע"י חבר מועדון בלבד בתקופת הזכאות.

19.   אמצעי התשלום המזכה בהטבות והנחות המועדון הינו מזומן, שיק או אשראי.

20.   הנהלת המועדון רשאית להגביל את השימוש בהטבות במקביל למבצעים אחרים בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.

21.   חברי המועדון יקבלו עדכונים מעת לעת על המבצעים השונים במסגרת המועדון. העדכונים יועברו לחברים באמצעות מסרונים (SMS ), דואר אלקטרוני, הודעות קוליות-מוקלטות, דואר, במודעות, בעיתונות או בכל אמצעי אחר.

 

השימוש בכרטיס

22.   כרטיס המועדון הינו אישי ואינו ניתן להעברה. ככל שיתבקש חבר המועדון להציג תעודה מזהה

כתנאי לשימוש בכרטיס המועדון וקבלת הטבות המועדון יעשה זאת ולא תהיה לחבר כל טענה ו/או תלונה בגין בקשה זו.

23.   קבלת הנחה ו/או כל הטבה אחרת במסגרת המועדון מותנית בהצגת כרטיס החבר בלבד.

24.   הכרטיס מקנה הטבות בהתאם לרשימת הספקים והעסקים המפורטת באתר.

25.   למען הסר ספק, כרטיס החבר אינו משמש כרטיס חיוב כמשמעו בחוק כרטיסי חיוב התשמ"ו- 1986, ולא ניתן לשלם באמצעותו.

 

ביטול החברות

26.   כל חבר יהיה רשאי לבטל את חברותו במועדון, בכפוף להודעה בכתב להנהלת המועדון לפקס מספר 035039225.

27.   הנהלת המועדון תהיה רשאית לבטל את חברותו של חבר מועדון ולהפקיע ממנו כל זכות הנובעת

מחברותו, לרבות זכויות והטבות שנצברו קודם לביטול חברותו, במידה ועשה חבר המועדון שימוש

שלא כדין בכרטיס החבר שברשותו ו/או פעל בניגוד להוראות התקנון. בוטלה חברותו של חבר 

מועדון, ישיב חבר המועדון את כרטיס החבר להנהלת המועדון באופן מיידי.

 

סיום פעילות המועדון

28.   הנהלת המועדון שומרת לעצמה את הזכות להאריך או להפסיק את פעילות המועדון בהודעה מראש של 30 יום שתפורסם בדרך שתיקבע. הפסקת פעילות המועדון ביוזמת הנהלת המועדון תאפשר לחבר לממש את ההטבות שצבר כאמור בתקנון זה לתקופה של 90 יום מיום ההודעה.
 

שונות

29.   חבר מועדון שהחזיר מוצר שנקנה תוך מימוש הטבת מועדון, יקבל בכפוף למדיניות החזרת המוצרים של בית העסק ו/או נותן השירות, זיכוי על הסכום בעסקה שבוצע באמצעות מימוש ההטבה כאמור.

30.   ביטול הזמנת מוצר ו/או שירות יעשה בהתאם לתקנון מיוחד למוצר אותו מבקשים להחזיר, או תנאי ההזמנה המיוחדים להזמנה אותה מבקשים לבטל. יש לעיין בתקנון המוצר ובפירוט ההטבה שבהקשרה פורסמו הפרטים.

31.   במקרה של אובדן או גניבה של כרטיס המועדון על החבר להודיע על כך להנהלת המועדון ללא דיחוי על ידי פנייה למוקד שירות הלקוחות. יובהר כי הנהלת המועדון אינה אחראית על ניצול הטבות המועדון שלא על ידי חבר המועדון עד ל 3 ימי עבודה מיום קבלת הודעת החבר על אובדן ו/או גניבת הכרטיס.

עם קבלת הודעת הלקוח, תנפיק הנהלת המועדון לחבר כרטיס חלופי ללא תמורה. במידה וכבר הונפק לחבר כרטיס אחד, ישלם החבר על הנפקת הכרטיס הנוספת סכום של 20 ₪. הנהלת המועדון רשאית לשנות את עלות הנפקת הכרטיס/ואו את תנאי הנפקתו.

32.   הנהלת המועדון שומרת לעצמה את הזכות להעניק הטבות מסוימות רק לחלק מחברי המועדון וזאת על פי שיקול דעתה הבלעדי.

33.   הנהלת המועדון שומרת על זכותה לשנות בכל עת ומפעם לפעם את הוראות התקנון. על כל סעיפיו, לרבות אך מבלי לגרוע מכלליות האמור, זכאות להצטרף למועדון. תקופת החברות, הטבות להן זכאי החבר במועדון, החנויות המשתתפות וכיו"ב, הכול כפי שתמצא לנכון ועל פי שיקול דעתה הבלעדי. 

34.   כל חבר מועדון יהיה אחראי לעדכן את הנהלת המועדון בכל מקרה של שינוי כתובת או עדכון

של פרטים רלוונטיים אחרים.

35.   במקרה של סתירה ו/או אי התאמה כל שהיא בין הוראות תקנון זה לבין פרסומים אחרים כשלהם

בכל אמצעי המדיה, תגברנה הוראות תקנון זה לכל דבר ועניין.

36.   לרשות חברי המועדון יעמוד מוקד שירות הלקוחות בטלפון 6587*.

ברוכים הבאים לאתר ההטבות של Better Business, ארגון הרכש לעסקים - יותר הטבות פחות הוצאות! כאן תוכלו למצוא מיטב של הנחות, מבצעים ושוברים על בילויים, אטרקציות, קורסים מעשירים ושירותים שונים.

ובמילים אחרות - הכירו את Better Business, ארגון רכש המאגד את העסקים הקטנים והבינוניים בארץ ופועל כגוף צרכני עסקי משותף.

 

נגישות
Loading...